Missä sitä on oltu?






Varmasti rehellisin vastaus olisi, että töissä. Olen tehnyt viimeiset viikot hyvin pitkiä työpäiviä ja työ on ollut mielessä aika paljon muutenkin. Olen kai luonteeltani sellainen, että jonkun homman aloittaessa haluan oikeasti paneutua siihen ja vaikka se vie aikaa ja ajatuksia niin pidemmällä tähtäimellä se kannattaa.

Töistä kotiin tullessa alkaakin sitten se tärkein juttu, meidän pienen perheen yhteiset illat ja viikonloput. Koiran opettaminen tavoille vie aikaa ja samalla on huolehdittava kodista ja haluaa viettää aikaa myös miehen kanssa.

Toukokuun aikana nähtiin jonkun verran ystäviä, itse osallistuin työpaikan keväisiin juhliin ja kävin Cheekin keikalla. Yhden viikonlopun olin koiran kanssa vanhempieni luona ja kävin mökillä heittämässä talviturkin. En muista, että olisin sitten lapsuuden noin aikaisin uinut ja vielä ihan ilman saunaa. Vähän yritin myös laitella tuota pihaa, jonkun verran olen katsellut sarjoja ja muutamille retkillekin ollaan jo ehditty, veneellä ja jalan. Toukokuussa leikkasin hiuksista kuivat pois ja nyt on sitten menty jo jonkin aikaa pitkällä polkalla. Kivaa vaihtelua monen vuoden ponnariin.

Siinä kai ne tärkeimmät :) Hyvin täällä siis menee. Olen saanut muutamia osittain huolestuneitakin kyselyitä, että mitä kuuluu kun blogi ei ole enää päivittynyt. Ehkä oon halunnut osittain antaa itsellenikin aikaa. Kaikkea ei tarvitse samalla kertaa tehdä ja joskus on hyvä keskittyä vain muutamaan juttuun kerrallaan.

Just nyt vietetään täällä rauhallista viikonloppua kaksin koiran kanssa. Oikeastaan jo toista viikonloppua peräkkäin. Toisen reissaillessa ties missä :) Ajatuksissa siintää jo pian alkava loma ja sitä täällä odotan.

Mukavaa lauantaita sinne ja kiitos, että olette kyselleet kuulumisia <3
Ruut


1 kommentti

  1. Onpa ihana pieni kaveri sun kuvissa!Ja hyvää lomaa sulle!

    VastaaPoista