Teetä ja elämää



Eilinen postaus jäi välistä, joten antakaa anteeksi, että tänään on jo keskiviikko. Meillä meni koko ilta katsellessa Dark-sarjaa. Jos haluatte jotain vähän erilaista jenkkisarjojen tilalle, niin suosittelen tätä. Hyvinkin koukuttava ja se, että se on saksaks tekee sen ainakin mulle hyvin mielenkiintoiseks.

Muistelinkin eilen niitä aikoja, kun tulin Itävallasta takas Suomeen. Silloin tuntui taas hassulta katsoa televisiota, että ymmärsi kaiken. Jotenkin olin niin tottunut siihen, että televisiota katsellessa ja lehtiä lukiessa piti oikeasti miettiä, että mitä siinä sanottiin. Hetken tuntui siis siltä. että kirjaa lukiessa en saanutkaan siitä tarpeeksi iloa itselleni vaan muistan kaivaneeni laukusta saksankielisen kirjan suomalaisen tilalle. Ihmisen aivot on kyllä oudot.


Tällä hetkellä ne samat aivot on tosi väsyneet. Tämä on oikeasti kolmas postaus, minkä kirjoitan tänään. Aloin nimittäin epäillä niiden muiden kohdalla, että oonko mä vasta kirjoittanut niistä jutuista? Esittelenkö samat tuotteet? Tai kerronko samasta huoneesta samat jutut kuin aiemmin? Koska en ollut ihan varma, oli pakko jättää ne myöhemmäks ja tarkistaa tilanne ;) Töissä työt vaativat nyt aika paljon ajattelua ja se näkyy myös kaikessa muussa. On siis vaan pakko keskittyä niihin töihin ja jättää nää muut hommat sitten vähän myöhemmäks.



Tänään oon ollu etäpäivällä ja juonu aika monta kuppia teetä. Vähän on meinannu flunssa iskeä päälle, mutta toistaiseks oon silti pystyny käymään siellä töissä ja eilinenkin äänen hetkellinen menetys tais korjaantua tuolla teemäärällä. Ihan varma en oo, että joiko Lakkakin teetä. Olin nimittäin unohtanut kupin sohvalle ja se oli tyhjä. En muista, että joinko sen itse :D Oon muutenkin vähän yrittänyt jättää kahvinjuontia vähemmälle ja juon kahvia enää maksimissaan kaksi kuppia aamulla muuten teetä. Vihreä tee on edelleen mun lemppari ja sitä löytyykin monenlaista makua. Ainut mikä tarvittais uus, olis vedenkeitin. Meidän vedenkeitin on todella huono, mutta toimii, joten en oo raaskinu uutta ostaa.

Teepannuna ja kuppina Marimekkoa, jotka on kyllä edelleen mun suosikkeja noiden astioiden suhteen. Niin kauniita, kestäviä ja ajattomia. Tuntuu, että oon aina onnellinen, kun kattelen, että miten nätistä kupista taas kerran saan juoda. Teekuppi, viltti ja koira, voiko parempaa yhdistelmää olla?


No, mies tietenkin, mutta se on taas tänään myöhään töissä. Joten me levätään sit kaksin. Nyt kumminkin hetkeksi kone kiinni ja ulos. Kaipaan raitista ilmaa koko päivän koneella istumisen jälkeen ja ulkona odottais taas lumityöt. Mulle kuntoilua ja koiralle ulkoilua. Taisin kyllä luvata miehelle, että en niitä tee, kun käski mun vaan lepäillä, mutta jos ihan pikkuisen kumminkin? Milloinkahan tuo lumentulo oikein loppuu? Tuntuu, että tuo määrä lunta ei ihan hetkessä sitten keväällä sula.

Mukavaa keskiviikkoa sinne. Katsotaan, jos saisin jossain vaiheessa taas Keskiviikon kollaasitkin takaisin tänne blogiin. Itse tykkäsin niistä kovasti ja oli kiva suunnitella niitä.

Ruut

Ei kommentteja