Onnellinen tiistai

mitä, enkö mä äsken jo antanu pusun? 

et.. 

;)


ja muutama muu juttu, minkä takia täällä tänään hymyillään.


 herkullinen aamupala. 

sukkalaatikon siistiminen (vihdoinkin mulla on kasa ehjiä sukkia).

pitkä lenkki jäällä tuon toisen kanssa, joka halus laatuaikaa ja tuli töistä aiemmin kotiin. 

kahvilla syödyt runebergin tortut.

puhtaat pyykit. 

aurinko. 

viesti ystävältä. 


Tää tiistai on aika kiva ja tänään päätin keskittyä niihin kivoihin juttuihin. Viikonloppuna, kun yks mun ystävä sanoi, että vaikutan onnelliselta. Jäin heti miettimään, että oonko sitä. Luultavasti oon ollu lähes aina sellainen perus onnellinen, joka siis mulle tarkoittaa sitä, että oli elämässä mitä tahansa niin silti niistä kivoista asioista on lupa nauttia. Joskus niitä on vaikeampi huomata, mutta ihan varmasti niitä aina siellä jossain on edes yks juttu. 

Aika monessa blogissa onkin nyt vuoden alussa pohdittu onnellisuutta ja kiitollisuutta. Toki uusi vuosi on aina alussa täynnä toiveita ja odotuksia jostain paremmasta, mutta kyllä niitä taitaa oikeastikin olla ihan hyvä välillä pohtia. Ehkä huomenna sitten taas jatkan murehtimista ;) 

Ihanaa päivää myös teille

<3

Ruut

2 kommenttia

  1. Ihanaa tiistaita tai oikeastaan kohta onkin jo keskiviikko. Joten, myös ihanaa keskiviikkoa! :)

    VastaaPoista