ladulta ja sen vierestä


Vielä mennään hetki ilman kameraa ja kyllä tuntuu olo hyvinkin oudolta, mutta ehkä mä kestän tän. 

Tässä viikon tapahtumia suoraan puhelimesta. Ihan eiliselle tämä kollaasi ei ehtinyt. Mä kun olen päättänyt ihan itseni ja teidän iloks jatkaa näitä kollaaseja kerran viikossa, ihan vaan koska niihin ideoita tuntuu riittävän ja jos ei muuta niin niissä ainakin välillä sitä just normaalia arkista elämää sisustuskuvien yms vastapainoks. Jos ette tykkää niin hyppäätte sitten aina keskiviikon oli, eikös niin ;) 

Tää viikko on kulunut jo suurimmaks osaks ulkona ja ladulla. Varmasti yks parhaimmista asioista koko viikolla. Hiihtäminen on kyllä just se mun juttu. Eilenkin lähdettiin vielä illalla hiihtämään, vaikka keli ei ehkä ihan niin ihana ollut. Ladulta suoraan saunaan ja vois luulla, että uni tulis, mutta jostain syystä se ei nyt oo tullu muutamaan yöhön.. 

Sisälle tultaessa meidän pienessä eteisessä on muutama mulle tärkeä juttu. Avainkaappi on Riviéra Maisonin ja säilytän siellä lähinnä aurinkolaseja yms, mutta siinä olevat kuvat saa kyllä aina hymyn huulille. Oven yläpuolella oleva hevosenkenkä on papalta lahjaksi saatu ja siksi tärkeä. Vähän aikaa mietittiin, että pitäiskö se olla oikeasti toisinpäin, mutta molempien silmää miellytti tuo just noin. Entisenä heppatyttönä se toki muistuttaa just niistä hepoista myös.

Eilisenä naistenpäivänä täällä olikin talo täynnä pelkästään miehiä. Sain jopa suklaata lahjaksi siskoni mieheltä, joten kyllä mun kelpasi.

Tällasta tänne. Mitäs sinne? 

Mukavaa torstaita!

Ruut


Ei kommentteja