Päivän ajatuksia ja unelmia




Selailin tässä taas yksi päivä koneelta vanhoja kuvia. Teen sitä oikeastaan aika usein. Tuntuu, että joskus silloin monia vuosia sitten ennen mun ensimmäistä blogia saatoin usein valittaa, etten oo tehny mitään. Nyt mulla on mun tekemisistä todisteita jo aika monen vuoden ajalta, joten enää en voi sanoa samaa. Kyllä sitä vaan tulee tehtyä ja mentyä, vaikka välillä tuntuis, että tää elämä on vain sitä samaa arkea, jossa ei tapahdu mitään ihmeempiä tai jos tapahtuu, niin ne on sitten jotain ei niin mukavia juttuja. 

Tuo toinen huomauttikin mulle eilen, että mun jokainen lause oli aika negatiivinen. Enkä ees ite tajunnu, kunhan luettelin asioita mitä mielessä oli. No, alettiin siinä sitten puhua kivoista jutuista ja niistä elämän unelmista ja haaveista tai, että mitä tehtäis jos voitettais se 72 miljoonaa. Mukavinta oli huomata se, että meidän unelmat oli aikalailla toteutettavissa ihan jo pienemmilläkin rahasummilla. Kumminkin jos sitä rahaa tulis tollai "vähän" enemmän niin ehkä me hankittais se omakotitalo, auteltais vähän omia läheisiä ja käytäis jossain matkalla. Ja mä toki veisin siskon shoppailee johonkin vähän kauemmas, johon tuo toinen totes, että kotiin pitäis tulla viimeistään sit kun olis enää 30 miljoonaa tilillä ;) Hih. Välillä on kiva leikitellä ajatuksilla ja unelmoida, vaikka lopulta just tässä ja nyt oliskin just hyvä. 

Nämäkin kuvat on otettu melkein tasan vuos sitten. Muistan päivän ja jos mietin sitä päivää ja tätä mitä nyt eletään niin aikamoinen vuosi kyllä takana taas. Tämäkin päivä on ollut aika jees. Aloitin sen salitreenillä ja äsken saatiin pihasta viimeisetkin lumet ja jäät pois. Muutamia nuppuja on tullut maan alta esiin vähän sieltä ja täältä ja rannalla vesi liplatteli auringon paistellessa. 

Ihanaa torstaita ja mukavia hetkiä teille ja meille. 

Ruut


Ei kommentteja