(KESKI)VIIKON KOLLAASi

Meillä on muodustunut Lakan kanssa omanlainen lomarutiini. Aamulla herätään ajoissa ja käydään lenkillä ennen päivän kuumimpia tunteja. Lenkin ja aamupalan jälkeen mennään takaisin pötköttelemään. Usein nukahdetaan siihen. Sen jälkeen vähän oleillaan. Minä luen tai istun koneella ja Lakka leikkii tuossa vieressä. Välillä ollaan ulkona ja välillä sisällä. Jossain vaiheessa syödään ruoka, jonka jälkeen taas nukuttaa. Iltapäivä sitten touhuillaan. Nyt viimeiset iltapäivät ollaan oltu mökillä, lähinnä järvessä. Iltaisin rauhoitutaan jo aikaisin ja itse olen vaan katsellut sarjoja. Odotellaan rauhassa, että lämpötila laskee jonkun verran. Tämän jälkeen lähdetään vielä pienelle iltalenkille. Samanlaisia kiireettömiä päiviä, jotka ovat saaneet mukavaa vaihtelua, kun ollaan tavattu ystäviä..

Eilen sain pitää yhtä ystävääni täällä vieraanani ihan koko päivän. Harvinaista sekin, että on oikeasti aikaa vaan istua ja jutella, nauttia yhdessä tästä kesäpäivästä.

Ajatukset risteilevät siellä täällä. Välillä mielessä ovat pihasuunnitelmat ja se, millaisen pihan oikeasti haluamme, mitä kotona tarvii vielä tehdä, mitä järjestelyjä arki kaipaa ja välillä on tullut mietittyä töitäkin. Aika usein olen huomannut ajattelevani elämääni ja sitä miten tähän elämäntilanteeseen on tultu ja mitä kaikkea se on pitänyt sisällään. Niin tyhmältä kuin se saattaakin kuulostaa niin olen oikeasti äärettömän onnellinen just nyt. Tiedän, että kaikki ei ole helppoa ja elämässä on niitä vaikeita asioita, mutta silti.. Kiitollinen, siunattu, onnellinen.. vai miten se meni ;)

Meni miten meni. Me suunnataan nyt ruokapöytään. Syön ehkä eilisen pizzan jämät, joista Lakka saa vähän maistaisia..  Sitten mietitään, että halutaanko käydä vähän kyläilemässä vai ollaanko vaan tai lähinnä mä mietin ja Lakka on tyytyväinen missä vaan, missä minä oon. Vähän ehkä jo lasketaan päiviä, että joko viikonloppu alkais ja saatais se meidän mielestä rakkain vihdoin tänne meidän kanssa. Ei me tytöt kauan haluta ihan vaan kahdestaan olla..

Mukavaa kesäistä torstaita. Pitäis varmaan vaihtaa tämänkin kollaasin nimeks ihan vaan viikon kollaasi, että antais itselleenkin armoa tän suhteen :D Ajattelin niin, ettei teille oo ihan väliä, että onko nyt keskiviikko vai torstai, kesällä ei se kai oo niin justiinsa..

Ruut

Ei kommentteja