Lepäilyä





Heippa ja mukavaa helatorstain iltaa. 

Täällä on otettu tämä päivä rennosti. Meillä on nykyään koira, joka nukkuu pitkään ja sitä mukaa omatkin unet on pidentyneet. Viime viikonloppuna sain 11 maissa houkuteltua sen peiton alta ulos ja tänäkin aamuna Lakka vain vilkaisi minua, kun ehdotin lenkkiä. 

Pitkien unien lisäksi meidän helatorstaihin kuului grillailua, pitkä rauhallinen lenkki, herkuttelua, sekä sohvalla loikoilua. Hidasta elämää, joka saa olonkin ihanan rauhalliseksi. Toivottavasti tekin olette saaneet lepäillä, jos ei nyt ihan koko päivää niin ainakin hetken verran. 

Olen pitkästä aikaa myös lukenut kirjoja. Nyt sain loppuun tuon Ihmettä Kaikki- kirjan, jossa ei ehkä niin kevyillä aiheilla mennä, mutta muuten ihan hyvä. En tiedä miksi, mutta en ole enää pitkään aikaan jaksanut lukea mitään romanttisia kirjoja, joista aiemmin tykkäsin. Draamaa, jännitystä ja oikeaa elämää mulle kiitos :) 

Nyt onkin aika valita uusi kirja ja sen jälkeen voikin se kainalossa mennä peiton alle lukemaan..


Ruut


2 kommenttia

  1. Ah, kirjat on kyllä paras, tai ainakin helpoin, keino paeta arjesta hetkeksi. Ihania tunnelmakuvia, teki mieli seurata esimerkkiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulle toimii välillä paremmin ohjelmat. Tuntuu, että joskus olen vaan liian väsynyt lukemaan tai keskittymään kirjaan, saati sitten nostamaan sitä ilmaan :) Mutta kirjojen lukeminen on kyllä ihanaa ja odotan sitä, että kesällä siihen on taas kunnolla aikaa eikä nukahda heti ensimmäisen sivun jälkeen ;)

      Poista