Just nyt


..oon tässä pari päivää pähkäilly ton pihan kanssa ja lähinnä sen, että mitä ihmettä sille teen. Mun piha on ehdottomasti kamalin koko tän rivitalon pihoista ja vaikka oon saanu jo paljon siellä aikaseks niin paljon on vielä tekemättä. Äitikin pesi hyvää hyvyyttään ikkunat täällä ja nyt näen pihan entistä paremmin. Alunperin kun mun ehdotus oli, että oltais pyyhitty meille molemmille sellaset omat pienet aukot, mistä katsella pihalle.. No, ei oo tämä nainen ainakaan äitiinsä tullut ja vaikka kuinka toivoin, että se vanhemmiten tapahtuu, niin eipä mitä, iskän geenit ja aina aikaa kahvikupille- asenne on se mikä mussa vallitsee. 

..pitäis miettiä, että millaista pizzaa leivon lauantaille A&B synttäreille. Multa nimittäin tilattiin jo Star Wars pizza eilen ja tää täti ei ihan niin lahjakas leipoja oo. Eilisen illan taas roikuin netissä ja panikoin pähkäilin tulevaisuutta. Lähes päivittäin mietin myös sitä, että millaisen kampauksen tää kaaso oikein sinne häihin haluaa ja nekin on jo ihan kohta. Lisäks mua ollaan aika usein ilmoittamassa jonnekin Marttojen kurssille, vaikka minkä syyn takia :D 

Että sellaisia mietteitä tähän keskiviikkoon. Kaikki ajatukset kun lähti alunperin saamastani kukkasesta. Oon googletellu ahkerasti hoito-ohjeita. Jospa tää eläis kauemmin kun mun kaktus aikoinaan. Elämäni ensimmäinen Orkidea. Hän onneks sano, että niitä saa kaupasta lisää jos tämä kuolee. Voin huokaista ja olla rauhassa oma itseni. Se on muuten parasta se. Ihan noin muutenkin elämässä. 

Bloom where you are planted. 

Mukavaa päivää just sulle!

Ruut












2 kommenttia

  1. No, ei sitä kaikkea voi osata. Tai, ei kaikkien tarvitse olla himo siivoojia tms. Kaikilla on ne omat kiinnostuksensa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just noin ja tuo taisikin olla lähinnä sellainen harmiton heitto, joita tässä talossa aina heitellään molemmat. Kivahan se on vähän toista kiusata :)

      Poista