let´s stay home


Heippa ja mukavaa torstaita. 

Täällä on nautittu oikein kunnon kotipäivistä ja vitsit, että se onkin tuntunut mukavalta. Huomaan, että tällainen arkinen rytmi oikeasti sopii mulle tosi hyvin ja tätä oon kaivannu niin pitkään. Oon noussu joka päivä samaan aikaan tuon toisen kanssa ja alkanu heti aamusta kotihommiin. Tän viikon aikana on tullut leivottua ties mitä, siivottua taloa lähes joka päivä ja edistytty huimasti pihahommien parissa. Onhan tää tietysti aikamoista luksusta, kun toinen tulee töistä niin on aina jotain ruokaa valmiina, kauluspaidat silitetty seuraavaa työpäivää varten, pyykkiä pesty ja pölyt poissa. No, nautitaan nyt vielä kun voidaan. Kyllä mustakin taas väsynyt ja vähemmän tehokas tulee jossain vaiheessa. 

Haaveilen täällä reissusta kirjastoon. Viime käyntikerrasta on jo aikaa ja jotenkin tekee ihan hirveesti mieli lukea kirjoja. Onneks löysin kirjahyllystä tuon Viveca Stenin Pinnan alla- kirjan, jonka oon aloittanut jo ajat sitten, mutta sit tuli taas jotain muuta ja lukeminen jäi. 



Kivaa päivää myös teille!

Ruut

6 kommenttia

  1. Anonyymi9/08/2016

    Mua harmittaa niin, että oon huono lukemaan! Aina haluisin lukea, mutta jotenkin vaan en koskaan jaksa....Eh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta lohdutukseks mun täytyy sanoa, että mulla on tätä aikaa tosi paljon, joten siks tulee luettuakin :)

      Poista
  2. Kauniit kuvat! Lukeminen on kyllä ihanan rentouttavaa, itsellä tuntuu että tuo lukeminen on aina jotakin omanalan kirjallisuutta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä luetaan kyllä aikalailla vaan tuollaisia hömppäkirjoja ja sanoinkin joskus, että ne on ihanaa vatapainoa omille ajatuksille ;)

      Poista
  3. Kauniit on kuvat, vitsi kun itsekkin riittäis aika ja mielenkiinto lukemiseen. Hyvin harvoin sitä jaksaa, kadehdin ihmisiä jotka jaksavat ja viitsivät :) http://valkoinenhaave.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä se on osaltaan tää elämäntilanne ja toisaalta taas se, että oon aina lukenu paljon. Tosin nykyään vähämmän mutta jos oikein innostun niin luen kyllä kirjankin päivässä :)

      Poista